Časté dotazy

Musím se registrovat, než budu nakupovat?

Ne nemusíte. Registace je výhodná pro toho, kdo nakupuje častěji a nechce se mu znovu následně vyplňovat všechny fakturační a dodací údaje. Po následném přihlášení se automaticky vyplní samy.

Jakou dopravu si můžu vybrat?

Můžete volit mezi několika možnostmi dopravy:

  • Česká pošta
    • Do ruky
    • Na poštu
  • PPL
    • Expresní firemní balík
    • Expresní soukromý balík 
    • Partnerská provozovna - to jest jakákoliv provozovna ve vašem okolí, která je PPL Partnerem (třeba sousední elektro obchod). Zásilku si můžete vyzvednout v otevíracích hodinách dané provozovny). PPL Partnera si můžete vybrat v seznamu a mapce provozoven při výběru způsobu dopravy. PPL Partner je spojen pouze s dodávkou "Soukromého balíku".
  • DPD
    • Classic
    • Private
    • ParcelShop - síť Uloženka, Mountfield, depa
  • Zásilkovna
    • Pobočka Z-point
    • Domů
  • Osobní převzetí
 
Jakým způsobem můžu zaplatit?
  • Dobírkou
    • Česká pošta
    • PPL
      • hotově
      • kartou
    • DPD
    • Zásilkovna
  • PayU
    • Rychlý online převod přes internetové bankovnictví
      • Česká spořitelna
      • KB
      • Raiffeisenbank
      • Moneta
      • mBank
      • Fio banka
      • Sberbank
      • Unicredit
    • Platba platební kartou
  • PayPal
  • Bankovním převodem
  • Bankovním převodem a zálohovou fakturou (proforma fakturou) - pro instituce
    • Vyberete platbu bankovním převodem. Bude vám zaslána zálohová faktura. V okamžiku připsání částky na náš bankovní účet bude zboží odesláno a zárověň vystaven daňový doklad k provedené platbě.
 
Jak mám objednat zboží, které se mi líbí?
  • Přejděte na položku zboží a prohlédněte si jeho popis a parametry.
  • Vložte do košíku.
  • Pro dokončení nákupu otevřete košík, vyplňte fakturační údaje a vyberte způsob platby a dopravy.