Časté dotazy
Musím se registrovat, než budu nakupovat?
Ne nemusíte. Registace je výhodná pro toho, kdo nakupuje častěji a nechce se mu znovu následně vyplňovat všechny fakturační a dodací údaje. Po následném přihlášení se automaticky vyplní samy.
Jakou dopravu si můžu vybrat?
Můžete volit mezi několika možnostmi dopravy:
- Česká pošta
- Do ruky
- Na poštu
- PPL
- Expresní firemní balík
- Expresní soukromý balík
- Partnerská provozovna - to jest jakákoliv provozovna ve vašem okolí, která je PPL Partnerem (třeba sousední elektro obchod). Zásilku si můžete vyzvednout v otevíracích hodinách dané provozovny). PPL Partnera si můžete vybrat v seznamu a mapce provozoven při výběru způsobu dopravy. PPL Partner je spojen pouze s dodávkou "Soukromého balíku".
- DPD
- Classic
- Private
- ParcelShop - síť Uloženka, Mountfield, depa
- Zásilkovna
- Pobočka Z-point
- Domů
- Osobní převzetí
Jakým způsobem můžu zaplatit?
- Dobírkou
- Česká pošta
- PPL
- hotově
- kartou
- DPD
- Zásilkovna
- PayU
- Rychlý online převod přes internetové bankovnictví
- Česká spořitelna
- KB
- Raiffeisenbank
- Moneta
- mBank
- Fio banka
- Sberbank
- Unicredit
- Platba platební kartou
- Rychlý online převod přes internetové bankovnictví
- PayPal
- Bankovním převodem
- Bankovním převodem a zálohovou fakturou (proforma fakturou) - pro instituce
- Vyberete platbu bankovním převodem. Bude vám zaslána zálohová faktura. V okamžiku připsání částky na náš bankovní účet bude zboží odesláno a zárověň vystaven daňový doklad k provedené platbě.
Jak mám objednat zboží, které se mi líbí?
- Přejděte na položku zboží a prohlédněte si jeho popis a parametry.
- Vložte do košíku.
- Pro dokončení nákupu otevřete košík, vyplňte fakturační údaje a vyberte způsob platby a dopravy.