Vážení zákazníci, od 28.7. do 4.8. 2025 bude firemní dovolená. Všechny vaše objednávky budou vyřízeny 5.8.2025. Děkujeme za pochopení.

Časté dotazy

Musím se registrovat, než budu nakupovat?

Ne nemusíte. Registace je výhodná pro toho, kdo nakupuje častěji a nechce se mu znovu následně vyplňovat všechny fakturační a dodací údaje. Po následném přihlášení se automaticky vyplní samy.

Jakou dopravu si můžu vybrat?

Můžete volit mezi několika možnostmi dopravy:

  • Česká pošta
    • Do ruky
    • Na poštu
  • PPL
    • Expresní firemní balík
    • Expresní soukromý balík 
    • Partnerská provozovna - to jest jakákoliv provozovna ve vašem okolí, která je PPL Partnerem (třeba sousední elektro obchod). Zásilku si můžete vyzvednout v otevíracích hodinách dané provozovny). PPL Partnera si můžete vybrat v seznamu a mapce provozoven při výběru způsobu dopravy. PPL Partner je spojen pouze s dodávkou "Soukromého balíku".
  • DPD
    • Classic
    • Private
    • ParcelShop - síť Uloženka, Mountfield, depa
  • Zásilkovna
    • Pobočka Z-point
    • Domů
  • Osobní převzetí
 
Jakým způsobem můžu zaplatit?
  • Dobírkou
    • Česká pošta
    • PPL
      • hotově
      • kartou
    • DPD
    • Zásilkovna
  • PayU
    • Rychlý online převod přes internetové bankovnictví
      • Česká spořitelna
      • KB
      • Raiffeisenbank
      • Moneta
      • mBank
      • Fio banka
      • Sberbank
      • Unicredit
    • Platba platební kartou
  • PayPal
  • Bankovním převodem
  • Bankovním převodem a zálohovou fakturou (proforma fakturou) - pro instituce
    • Vyberete platbu bankovním převodem. Bude vám zaslána zálohová faktura. V okamžiku připsání částky na náš bankovní účet bude zboží odesláno a zárověň vystaven daňový doklad k provedené platbě.
 
Jak mám objednat zboží, které se mi líbí?
  • Přejděte na položku zboží a prohlédněte si jeho popis a parametry.
  • Vložte do košíku.
  • Pro dokončení nákupu otevřete košík, vyplňte fakturační údaje a vyberte způsob platby a dopravy.